Gyventojams
Asmenų prašymų, skundų bei pranešimų priėmimas.
2022 metais nustatyta asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Kalvarijos savivaldybės administracijoje tvarka.
ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO APRAŠYMAS
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
|
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Fizinių ir juridinių asmenų prašymų, skundų bei pranešimų priėmimas. |
|
2. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Priimami fizinių ir juridinių asmenų prašymai, skundai ar pranešimai, adresuoti savivaldybės tarybai, merui, mero pavaduotojui, administracijos direktoriui, savivaldybės administracijai. |
|
3. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
|
1. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290). |
4. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Prašymas (skundas ar pranešimas). Jame turi būti nurodytas pareiškėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta (jeigu pareiškėjas - fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu pareiškėjas - juridinis asmuo) ir duomenys ryšiui palaikyti. Jeigu su prašymu, skundu ar pareiškimu kreipiasi pareiškėjo atstovas, nurodomas atstovo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, atstovavimą liudijantis dokumentas ir pareiškėjas, kurio vardu jis kreipiasi. |
|
5. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Asmens pateikti dokumentai. |
|
6. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Jurgita Milerienė, |
|
7. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Irena Skroblienė, Bendrųjų reikalų skyriaus vedėja, tel. (8~343) 21 272, el. p. [email protected] |
|
8. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
20 darbo dienų nuo jų gavimo institucijoje dienos pagal šio aprašymo priede nurodytų veiksmų sekos schemą, jei nereikia papildomo tyrimo ar pan. |
|
9. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai. |
|
10. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymas, skundas ar pareiškimas rašomas laisva forma. Jame pateikiama informacija, nurodyta aprašymo 4 dalyje. |
|
11. |
Grafinė veiksmų, atliekamų teikiant administracinę paslaugą, sekos schema |
pdf. | |
13. | Paslauga teikiama ir elektroniniu būdu |